tirsdag den 17. juli 2012

Byger der går og kommer - det er den danske sommer

Denne sætning sang vi en hel del på højskolen i sidste uge, og det passer jo perfekt på vejret i Danmark  i øjeblikket.  Det har blæst flere pelikaner hele dagen, men det har jo den fordel, at vasketøjet når at blive tørt.

Jeg har været i baghaven fra morgenstunden og renset ukrudt langs hegn og hæk.  På godt fire timer nåede jeg kun 3/4 rundt, så jeg ved nok, hvad der skal gøres i morgen.


Formiddagsfoto før og 
og efter en kæmpe sjasker
Det blå hjørne før og 
efter

Stedmoder

Til min overraskelse er stedmødrene sprunget ud i fuldt flor, mens jeg har været væk i sidste uge. Frøene er sået i april måned og er fra Claus Dalby-kollektionen fra Bilka.  Jeg er meget tilfreds med de smukke farver.

De er da smukke, ikke sandt?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du får lyst til at lægge en kommentar, vil jeg læse den med glæde.