onsdag den 4. juli 2012

En dag tilbage

så har jeg f e r i e - åh, hvor bliver det dejligt. Jeg synes også, jeg trænger. Smugstarter allerede fredag, fordi der kommer en tekniker for at installere internetforbindelsen, og da TDC kun kan give et timeslot på 4 timers interval, kan det slet ikke betale sig at tage på arbejde.

Lørdag skal vi gerne ud og røre golfkøllerne, og søndag sætter vi næsen mod Ikast Idrætshøjskole til en lille uges højskoleophold. Det er 4. gang, jeg er der, og med 3/4 gengangere fra de øvrige år, bliver det et hyggeligt gensyn.

Det er en fantastisk oplevelse at være på højskole - kan kun anbefale det. Ikke just afslappet ferie, da der foregår noget fra kl. 7-22, men alligevel berigende stunder, som man kan leve længe på i løbet af vinteren.

Den sidste flyttekasse er pakket ud i dag, og de tomme bliver hentet i morgen. Det er lidt svært at vænne sig til nye rutiner, især om morgenen går jeg lidt forvirret rundt omkring mig selv.

Når vi kommer hjem fra Ikast, skal jeg i gang med indretning af haven. Det g l æ d e r jeg mig til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du får lyst til at lægge en kommentar, vil jeg læse den med glæde.