mandag den 2. juli 2012

Flytteriet

og det meste af udpakningen er overstået. Der er kun 3 flyttekasser med mine perlerier, der ikke er tømt endnu. De kan godt trænge til en ordentlig grovsortering, så det må vente på til en regnvejrsdag. Vi har knoklet som små bæster, og allerede lørdag aften var huset nogenlunde funktionelt.

Søndag hentede Diana og jeg alle krukkerne på en næsten piftet trækvogn. Det var temmelig hårdt, og det værker da også både i balder, lår og arme i dag. Krukkerne syner af totalt ingenting, så nu ved jeg, hvad jeg skal bruge penge på de næste par måneder.

Imens vi har gået her de sidste par dage, har jeg fået gjort mig nogle tanker om, hvordan haven skal planlægges, men mere om dette senere.

Nu mangler vi blot at få gjort ordentlig rent i den gamle lejlighed og få afleveret nøglerne. Hvem der dog havde en stav eller en fe til at trylle det job væk!

Kameraet lå konstant i min taske under flytningen, så ingen billeder - typisk, ik?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du får lyst til at lægge en kommentar, vil jeg læse den med glæde.