mandag den 23. juli 2012

Kratterier

Skøn dag. Jeg har fortsat kratteriet i forhaven og mangler kun den sidste femtedel ved indgangspartiet og under trappen. Jeg var dog nødt til at stoppe både for ikke at få alt for mange vabler, men også fordi min ryg og skuldre ikke kunne tåle mere sol. Det er ganske godt, at det har blæst, for ellers ville der være uudholdeligt i haven. Ulempen er dog, at man først for sent opdager solens magt. Det brænder lystigt nu, så jeg skal nok få fornøjelse af det i nat.

Var forbi Føtex i dag og faldt selvfølgelig for en hvid hortensia og 2 små sommerfuglelavendler. "Flere blomster", kommenterede overboen. Kan man overhovedet få nok?

Skal nok lægge fotos på senere, men lyset er for skarpt nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du får lyst til at lægge en kommentar, vil jeg læse den med glæde.