lørdag den 4. april 2015

Nu er der gang i den

Så er der gang i både haven og bloggen igen. Tid er en underlig størrelse - egentlig synes jeg tiden er gået fantastisk hurtig, og så alligevel ikke.  Det er jo flere måneder siden, jeg har været ude med kameraet, men hvis ikke det skulle ske på sådan en skøn dag - hvornår så?

Der er også gang i nogle af forårsblomsterne, og flere kommer nu i susende fart.







Hvis det gode vejr fortsætter, varer det ikke længe, før både rosenmandlen og æbletræet springer ud.
Jeg fryder mig.

Der er netop blevet tilføjet et semi-drivhus til matriklen.  Det skal bruges til at opbevare nogle af de frølinger, der er på vej i vindueskarmen.  Igen i år har jeg sået chili.  Spiringsprocenten er stor, så der er heldigvis aftagere i familien.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du får lyst til at lægge en kommentar, vil jeg læse den med glæde.