lørdag den 13. december 2014

Stilhed efter storm

Gårsdagens storm - Alexander - var så svag her, at den ikke rigtig er berettiget til et navn. Til gengæld havde blæsten sendt en helt fantastisk flot dag hertil med sol fra en skyfri det meste af dagen.





Jeg var lige ude med den nye IPhone 6 og fik taget billeder af årets absolut sidste sommerblomster.






Og så var der et velkomment syn i nogle af forårets kommende krukker - det spirer på livet løs. Nu håber jeg bare, at vi kan holde frosten nogenlunde fra døren, så foråret kommer tidligt.



1 kommentar:

  1. Ja !!! det er dejligt at vi stadig har noget smukt at se på i vores haver.
    Har også selv lige været en rundtur derude for at finde motiver til mit nye indlæg.
    Og der var da en del at nyde derude............og også en del af forårsblomsterne der er på vej op
    Dejligt at stormen ikke blev til noget her hos mig God advent Jette

    SvarSlet

Hvis du får lyst til at lægge en kommentar, vil jeg læse den med glæde.