lørdag den 14. juli 2012

Hjemme igen

Efter en dejlig uge i golfens tegn på Ikast Idrætshøjskole er jeg nu hjemme igen. Der er megen sandhed i talemåden: "Ude godt - men hjemme bedst", og jeg glæder mig helt vildt til at sove i min egen seng i nat.

At være på golfskole er absolut ikke ferie. Lige fra morgenmad kl. 7 til aftensamling, der slutter mellem 10 og 11 om aftenen, er der gang i den og masser af mennesker om ørerne på en. Men alligevel er det en berigende oplevelse, som jeg varmt kan anbefale. Dette år har desværre været præget af meget regn, og det gør selvfølgelig oplevelsen noget ringere. Man siger godt nok, at der ikke findes dårligt vejr, men kun dårlig påklædning, men jeg må indrømme, at jeg altid vil være godt-vejrs-golfer.

Uge 28 er også en speciel uge i Ikast, da i hvert fald 3/4 af deltagerne er gengangere. Der er derfor stor gensynsglæde, samtidig med at nye bekendtskaber kommer til.

Nu trænger jeg for slvor til ferie, og heldigvis har jeg stadig to uger fri. Jeg har tænkt mig at bruge tiden på at få sat skik på min nye have, rengøre den gamle lejlighed og fremfor alt øve nogle af de ting på golfbanen, jeg har lært i ugens løb. Hvis vejret ellers arter sig!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du får lyst til at lægge en kommentar, vil jeg læse den med glæde.