tirsdag den 29. maj 2012

Svære at gøre tilpas

I går var det for varmt, og vi manglede vand. I dag er det koldt, og der er kommet for meget vand. Bliver vi nogensinde helt tilfredse?

Måtte tømme kuvøserne, da jeg kom hjem. Småplanterne stod nærmest og soppede, og klog af skade er jeg blevet lidt mere påpasselig. Har overvejet, om kuvøserne skal indendørs i nat. Men mon ikke frosten holder sig væk?!

Silkepæonen takker planmæssigt af, men desværre hænger knop 2 lidt med hovedet. Til gengæld står de gule hornvioler foran hoveddøren i fuldt flor. Jeg elsker den gule farve og har gjort det i mange år - også længe før, jeg "fandt" Claus Dalby.

Knop 2 hænger med hovedet
Farverne passer fantastisk sammen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du får lyst til at lægge en kommentar, vil jeg læse den med glæde.