torsdag den 10. maj 2012

Dræbere

Det er stadig lunt - nyder fuglefløjt og skumringen med havedøren åben. Det har regnet en del, hvilket er godt for haven, men desværre også bragt dræbere frem i lyset. I hvert fald 10 dræbere fik en flyvetur ud i det store buskads, men jeg må hellere få indledt operation snailtrap i morgen. Har kun godt at sige om produktet - især hvis man synes, det er klamt at dræbe dem.
Egentlig kan jeg jo være ligeglad med dræberne her, men jeg vil helst undgå at eksportere dem med til den nye have, så det er bare at komme i gang med øl-cocktailen!

Fortrydelsesret er udløbet i dag, og sælgers panthavere har godkendt handlen, så nu skulle alt være klart. Jeg vil kontakte sælger en af dagene om tidspunkt for deres flytning. Det vil passe perfekt ind i mit kram, hvis jeg kan flytte ind omkring 1. juli.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du får lyst til at lægge en kommentar, vil jeg læse den med glæde.