mandag den 28. maj 2012

Hvor er det skønt

Sidder og nyder en frisk kop kaffe latte på terrassen, kun iført shorts og en kortærmet bluse. Skal have det hele med, hvis meteorologerne får ret i, at det skal blive koldere og mere ustabilt.

Har lige vasket op ved siden af den varme ovn - det var godt nok hot. Jeg har fået forkøbt mig på rabarber, så nu får mine kolleger glæde af verdens bedste rabarberkage i morgen. Opskriften kan ses på min madblog.

Der har ikke været så meget aktivitet i haven. I går var vi til pinsefrokost, og i dag har jeg været på arbejdet for at hjælpe Jesper med at printe hans svendeprøve-projekt. Han bliver færdig som anlægsgartner, så det ser jeg frem til at udnytte i den nye have.

Har selvfølgelig vandet - det er da i hvert fald nødvendigt, også selv om der skulle komme noget vand fra oven. Min pæon er allerede på retur. Hvor er det synd, at disse skønne blomster ikke holder lidt længere.

På vejen hjem var vi lige forbi min nye adresse. Sælger er flyttet, så nu går jeg og krydser fingre for, at jeg snart kan begynde at rykke ind med malergrej m.m.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du får lyst til at lægge en kommentar, vil jeg læse den med glæde.