lørdag den 5. maj 2012

Kold lørdag i solskin

Tidligt op og i gang med at støvsuge, vaske gulve og meget mere. Nikolaj kom heldigvis og ryddede op i sit eget rod. Vi nåede lige akkurat at blive færdige, så stod det første hold på dørtrinnet. Stor begejstring. De har allerede takket ja, men er nr. 6 på ventelisten. Næste hold kommer i morgen aften.
Vasket tre gange vintertøj. Der er snart bund i bøtten. Men hvor pokker skal jeg gøre af alt det rene tøj? Må stable det i pulterrummet, indtil det kan blive pakket ned.
Ingen aktivitet i haven i dag. Er træt i ryggen. Stiklingerne har været ude og sole, men det har blæst en del, så de er kommet ind igen. Min ene stuebirk, som ser noget afpillet ud, fordi jeg glemte at vande i en længere periode i vinter, stod decideret og soppede i vand. Fik sat den til afdrypning og hældt overskydende vand fra. Den burde egentlig pottes om, men det må vente til næste weekend.
Se min fine hornvioler i krukken udenfor døren. Står sammen med en hvid hortensia, som er sat lidt tilbage på grund af frosten i februar.

Hornviol og hortensia


Har været i BR Legetøj for første gang i rigtig mange år.  Købt en drage, som vi skal lege med i morgen i Dyrehaven.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du får lyst til at lægge en kommentar, vil jeg læse den med glæde.