fredag den 18. maj 2012

Smuk dag - men stadig koldt

Vandt (eller måske snarere tabte!) lodtrækningen og har været på arbejde i dag. Vejret har vist sig fra den smukkeste side og uden nogle af de skyer og vand, meteorologerne stillede i udsigt i morges. MEN for sytten hvor er det stadig koldt. Jeg ser virkelig frem til noget af al den varme, de lover om et par dage.

Mit "kuvøseguf" har været ude og blive luftet i dag, og hvis vejret arter sig ordentligt i morgen, skal de vist have lov at komme på friland. Desværre er nogle af lathyrus'erne gået til undervejs. Jeg tror, jeg har været lige lovlig flittig med vandkanden!

Tagetes, mamelukærme, basilikum
Lathyrus, pragtsnerle, nicotiana




















Planterne i vindueskarmen trænger også snart til mere plads, men da flere af dem er klatrende, bl.a. klokkeranke, skal jeg lige have fundet en god løsning, så de kan flyttes om 6-7 uger. Hvis der er nogen, der har gode ideer, så modtager jeg dem med tak!

Tagetes, stedmoder, løvemund m.m.
Lathyrus, klokkeranke m.m.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du får lyst til at lægge en kommentar, vil jeg læse den med glæde.