torsdag den 3. maj 2012

Underskrift og golfklar

Startede dagen allerede kl. 10 med møde hos ejendomsmægleren og underskrift af købsaftale. Senere på dagen ringede han og fortalte, at sælger også har skrevet under i dag, så nu skulle alt være klart, når fortrydelsesfristen er udløbet.
Overtagelse bliver først 1. juli, så jeg måtte skyndsomt have fat i boligselskabet og ændre flyttedag til 1. august. Det koster en ekstra måneds husleje, men det er der ikke noget at gøre ved.

Bagefter ryddet op, fjernet mælkebøtter og vasket havemøbler. Det pyntede gevaldigt! Mit "kuvøseguf" kom ud og slikke sol. Jeg fik også hældt overskudsvand af. De har stået og soppet lidt rigeligt. Det er vist ikke så sundt, men de ser ud til at klare den.

Hvis ikke violfrøstjernen overlever, er 5 ud ad 7 stauder i krukker døde i løbet af vinteren. Næste vinter må jeg sørge for, at de bliver dækket lidt bedre.

Havde lige sat mig med en kop kaffe, da Diana rundede hjørnet. Sad og nød solen ca. 2 timer, indtil Jesper kom og hentede os. Tog til golfbanen, pakkede ud og indledte sæsonen på driving range. Allerede efter 3 bolde sad slaget i skabet. Det virker, som om jeg har fået noget mere længde, eller også er det fordi, der er så tørt, at bolden ruller en del.

9 huller på par3-banen i fantastisk vejr. Det gik rigtig godt - jeg scorede 19 point. Det er jeg meget tilfreds med! Til gengæld var Jesper ikke så tilfreds.

Sluttede af med aftensmad på restaurantens terrasse. På min regning, fordi Diana og jeg væddede, om jeg kunne ramme pladen på hul 9. Det kunne jeg, men bolden løb også af igen. Det er OK, det var rimelig billigt. Bøgehækken på terrassen er blevet klippet meget ned, så der er en fantastisk udsigt ud over hul 1 og 9.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du får lyst til at lægge en kommentar, vil jeg læse den med glæde.