fredag den 1. juni 2012

Hvor blev sommeren af?

Det er hundekoldt, det blæser fem pelikaner, og regnen siler ikke ned, men står nærmest vandret på grund af vinden. Og så er det sommer!

En af mine kolleger var så venlig at foreslå, at sommeren er overstået for denne gang og efteråret sat ind. Han er på vej til Mallorca, så det kan han jo sagtens sige.

Jeg har fri på mandag, og med grundlovsdag tirsdag bliver det en hel lille ferie. Så nu vil jeg sætte mig i sofaen med en kop kaffe og næste uges tilbudsaviser. Det klør frygteligt i fingrene for at købe nye sommerblomster, og i den nye udgave af Haven er der et uimodståeligt tilbud fra Staudefeen. Men jeg må styre mig. Der er jo ikke grund til at have endnu mere pikpak at flytte med end højst nødvendigt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du får lyst til at lægge en kommentar, vil jeg læse den med glæde.