mandag den 4. juni 2012

Allergi

Jeg plejer at sige, at jeg er allergisk overfor vinter. Men efter de sidste par kolde dage har jeg fundet ud af, at det må være kulde, jeg ikke kan tåle. Næsen løber i et væk, og jeg må hele tiden løbe efter den.

Desværre er det slet ikke havevejr. Det blæser stadig godt her, og jeg håber, at vasketøjet bliver tørt i dag. Så er jeg nemlig klar til at vaske den sidste portion i morgen. Al vintertøjet er derefter klar til at blive pakket ned. Jeg håber ikke, det bliver brug for det før en gang i slutningen af oktober.

Jeg tror, jeg vil gå i gang med at rydde op i gamle papirer mm. Det kan gøres samtidig med, at jeg kan følge med i French Open. Vejret ser heller ikke ud til at være fantastisk i Paris!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du får lyst til at lægge en kommentar, vil jeg læse den med glæde.