tirsdag den 14. august 2012

Solens sidste stråler

Solen går ned bag hustagene. Det går hurtigt nu.
Sidder og nyder solens sidste stråler kun iført en kort nederdel og en let trøje. Det er min opfattelse af rigtig sommer, der normalt bliver målt i antal aftener, man kan sidde ude og nyde haven. Og dem har der ikke været for mange af i år, så det er bare med at nyde det i fulde drag.

Jeg er nogenlunde tilfreds med mine blomstergrupper, men der er ikke nær nok til at tilfredsstille en grådig sjæl, så planlægningen af næste års blomster er allerede så småt gået i gang, og jeg er lidt ærgerlig over, at der i hvert fald går mere end 5 måneder, før såning kan gå i gang.

Den lilla gruppe er suppleret med lidt asters
Brudeslør og endnu en pæonvalmue. Der skal tulipaner i baljen
Den gule gruppe. Tobaksplanten dufter skønt



2 kommentarer:

  1. ... Og skøn zink balje du har på midterste billede. Den skal da også fyldes op :-) Dejligt når der er plads til nyt!
    Sød blog du har!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke sandt. Jeg har fået den af min svigersøn, og jeg tror, den er hel perfekt til hvide tulipaner. Tak for rosen!

      Slet

Hvis du får lyst til at lægge en kommentar, vil jeg læse den med glæde.