søndag den 19. august 2012

Nyindkøb

Det var for varmt at blive i haven i dag, så jeg smuttede lige en tur i Bilka. Ugens avis lokkede med en hortensia "LimeLight" til 100 kr. Da jeg nu var der, røg der også en campanula "Cambell" i kurven. Den står nu ved siden af den anden, lidt lavere campanula og pragtsnerlen, der har fået nyt liv, efter ar den ikke bliver overfaldet af sneglene længere.

På en måde er det godt, at jeg kun har to arme og skal med bussen hjem, for jeg kunne have købt mig fattig i deres store udvalg af stauder, krukker og forårsløg. De har virkelig oppet sig efter deres samarbejde med Claus Dalby.

Campanula "Cambell"
Pragtsnerlen ved siden af
Hortensia "LimeLight"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du får lyst til at lægge en kommentar, vil jeg læse den med glæde.