søndag den 19. oktober 2014

Søndagssysler

Det har så absolut ikke været vejr til at være udenfor i dag.  Det har simpelthen regnet i spandevis hele dagen - og gør det iøvrigt stadig.

Jeg havde tænkt mig at starte forårets staudeflor ved at så frø af de planter, der skal have frost for at spire. Men helt ærlig - jeg gad ikke i dag.

I stedet er dagen gået med bagning af vafler både til morgenmad med skyr og "eftermiddagsmad", lidt hygge-korrekturlæsning for en ven, og så er støvsugeren også blevet svunget.

Bananvaffel med vanilleflødeskum og cafe latte med vanillesmag


En tiltrængt omgang, for mine indendørs-chili har kastet en del blomster og blade af sig.

Toftegårds citronchili - sået fra hjemmehøstet frø

Hinkelhatz. Frugten skal blive rød, så det varer lidt endnu

Nu vil jeg flytte ind i sofaen og se håndbold. Håber Kolding/København kan slå Barcelona.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du får lyst til at lægge en kommentar, vil jeg læse den med glæde.