søndag den 25. august 2013

Nogle af de "hjemmelavede"


Lupin - den skulle være hvid, men jeg synes, den er så
flot, så den får lov at blive
Hvid digitalis - havde ikke regnet med blomst
allerede i år
Rød scabiose - matcher chokoladeblomsten på den modsatte side
Nicotiana Lime green klæder simpelthen alle andre planter
Stedmoder, der har overlevet fra sidste år
Endnu en selvsået stedmoder fra sidste år - sammen med brudeslør -
passer rigtig godt sammen
Timeviser og chokoladeblomst - jeg er forelsket i den kombination -
skal helt klar gentages næste år
Hornviol - jeg tabte frøene i noget jord med det resultat, at der nu er
mange hornvioler rundt omkring i krukkerne!

Solsikken "Italian white"


1 kommentar:

  1. Fik også frø af hvid lupin. De 2 blev hvide, de andre lilla og lyserød!!

    Solsikken Italian White såede jeg også. Der blev 2 planter, men de er også meget flotte. Dem skal jeg have igen.

    SvarSlet

Hvis du får lyst til at lægge en kommentar, vil jeg læse den med glæde.