søndag den 31. marts 2013

Jeg fornemmer foråret

Jeg fornemmer en snert af forår ...... også selvom sommertiden gør, at det er koldt fra morgenstunden.  Jeg følte mig helt hensat til forår i Grønland, da jeg gik ud i morges og mærkede sol og frost i næseborene.  Men efter frokost var det lunt nok til at gå ud og soignere nogle af krukkerne.

Juleroser og påskeklokker, der er indkøbt tidligere i år, har lidt en hensygnende tilværelse, og jeg troede faktisk, at de var gået al kødets gang, men næ nej, der er friske skud og fine knopper i dem. Jeg krydser fingre for, at de overlever.  Der var dog frost i den ene krukke, så jeg må vente lidt endnu med at plante dem ud.




Det blev også halvanden times soldyrkning med et antal kopper kaffe til at holde varmen - herligt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du får lyst til at lægge en kommentar, vil jeg læse den med glæde.